Module Intern beheer van voordelen allerlei

Gedetailleerde documentatie over deze module kan u aanvragen op +32-15-69.04.14 of via het contactformulier

Beheert u nog aparte voordelen in een Excel file, of lokale (Access) database? Vaak zijn er moeilijkheden om dit te onderhouden, aan te passen, rapporten uit te genereren... Vaak is het ERP systeem te strikt of duur om deze zaken in te beheren.

Voorbeelden:

  • Access toepassing voor beheer van kredietkaarten, GSM’s,…
  • Excel file waarin budgetberekeningen gebeuren
  • Access toepassing voor beheer van warrantenplan


Zulke zaken kunnen in Assusoft op een professionele manier beheerd worden

  • De controle door Assusoft
    • wie van het personeel in aanmerking komt voor dit voordeel
    • wie van het personeel niet meer in aanmerking komt voor dit voordeel
      • bv. door vertrek, leeftijd, wijziging categorie, ...

  • De velden die nodig zijn om de gegevens te beheren
    • Gebruik makend van de info aanwezig in uw HR of ERP pakket
    • De controles en berekeningen die er moeten worden op toegepast
    • De rapporten die er moeten worden gemaakt
      • Bv. maandelijks een overzicht van de wijzigingen aan xyz@email.com
      • Opname van dit voordeel op de globale benefit statements


Dit gecombineerd met de klassieke voordelen van e-Assusoft:

  • Beveiligde database
  • Beveiligde communicatie
  • Multi User, Multi Language 
  • Overzicht per werknemer van alle voordelen
  • Vlot aan te maken rapporteringen
  • Parameters vlot aan te passen in de toekomst

^